Tüdő sarcoidosisból 1 év alatt teljes gyógyulás gyógyszer nélkül, természetes módon!(Lelettel igazolva!)

Elérkezett ez az időpont is.

Legnagyobb gyermekemnél 2015 augusztus végén, szeptember elején tüdő sarcoidósist igazoltak CT-vel megerősítve!

Már írtam róla a blogomban!

https://tulelesblog.wordpress.com/2016/10/11/leszarom-tabletta-fotoval/

Gyermekem nem egyezett bele hogy szteroidot adjanak neki!

Ezért kerestem természetes antibiotikumot!

Félve ment a 2016 szeptemberi orvosi vizsgálatra, és CT-re szeptember végén.

No nem volt kispályás egy nem távoli CT vizsgálati időponthoz jutni, de amikor az időpontot adó hölgynek mondtam, gyermekem egészségügyben dolgozik, lett időpont hamar! Nagyon szépen köszönjük neki!

Nos íme a leletek!

A 2015-ös: Tüdő sarcoidosist igazoló.

szkennelt114

2016-os CT eredmény:

Negatív lelet tüdő sarcoidósisra.

szkennelt116Nos mint már írtam blogomban a megoldás az Újzélandi manukaméz evése volt. Kiszámoltam, 1 év alatt 1,5 kg legerősebb manukamézet fogyasztott el gyermekem!

MGO 25-ösből. A legerősebből!

Első hónapokban napi 3×1 kis kávéskanálnyit evett, aztán napi 2×1 kis kávéskanálnyit, aztán már csak szinten tartó adagot, napi 1x kis kávéskanálnyit!

Ennyit a természet csodájáról!

Amikor nem nyírjuk ki az immunrendszert!

A bél, máj, gyomor, vesék, minden nemes szerv épen marad!

A szteroid csak tüneti terápia, millió rombolással a szervezetben!

Tehát csodásan meglehet gyógyulni belőle gyógyszerek nélkül!

A manukamézről:

http://www.manukamez.hu/hatasai/

Mindenkinek kívánok teljes gyógyulást!

Köszönöm a figyelmet.

1 gondolat a(z) “Tüdő sarcoidosisból 1 év alatt teljes gyógyulás gyógyszer nélkül, természetes módon!(Lelettel igazolva!)” bejegyzéshez

  1. Üdvözlöm, B.né Ildikó vagyok. Nagy örömmel és reményekkel tele, olvastam az ön írását a sarcoidosisból való gyógyulásról. Sajnos nálam is ezt a betegséget diagnoztizálták először 2014ben, egy évig szedtem steroidot, majd 3év elteltével újra előjött. Ct-n voltam ami igazolta a betegséget, de most tüdö tükrözésre is küldeni szeretnének. Nagyon félek. Alternatív megoldásokat keresve jutottam erre az oldala és a mézet meg is rendeltem, ami ha minden igaz holnap meg is érkezik. A kérdések az lenne, hogy esetleg tudna e orvost ajánlani aki nyitott az alternatív gyógymódra is. Segítség előre is köszönöm szépen.

    Kedvelés

Hozzászólás

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close