Vékony aranylánc szösztelenítése házilag.

Sok éve lett véve egy aranylánc. Vékony, de nagyon szép. Sajnos a mintázata a hajat, ruha szöszöket magába sodorta az eltelt idő alatt, majd el is szakadt.

Elvittem aranyműveshez tavaly. Leégették volna a szöszöket, és újra polírozták volna akkor 10 ezer forintért.

Nem hagytam ott. Jó ideig agyaltam, amikor eszembe jutott valami. Vettem egy új, kellemes kis körömkefét, amit jól meglehet fogni, és asztalra kifektetve a láncot, minden oldalát, nem kevés ideig finoman, de áttisztítottam körömkefével.

Az eredmény, határtalan örömmel töltött el. 99% -ban kijöttek a szöszök. Minimális ami maradt! Lámpafény alatt nagyítóval átnézve a kevéske szöszt pedig körömmel kitudtam szedni.

Nos az elmúlt hetekben elvittem, és megforrasztattam.

Nagyon nehezen találtam olyan képet ami hasonlít a leírtakkal.

Talán ehhez hasonlít mintázatilag:

https://idress-hu.techinfus.com/cepochki/vidy-pletenij-zolotyh

Idézet a linkből:

A 4. sorban lévő mintával harcoltam. Azt találtam ki, elkerülendő az újabb szöszösödést, átlátszó, színtelen lakkal bevonom a láncot.

Nem mellékesen a fém allergiásoknak ez az eljárás lehetővé teszi, tudjanak allergizáló fémet is hordani. 2 sor színtelen lakkal bevonni az allergizáló fémet, néha ismételni kopástól függően, és ez a dolog is működik.

Így oldottam meg a szöszös aranylánc gondját.

Hozzászólás

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close