Vírus – Manukaméz – Zapper K100 gép-gyógyulás.

Vírusok ellen köztudott, hatástalan az antibiotikum. Kegyetlen torok fájás, ami nem szűnik semmire-sós vizes gargarizálás, fokhagyma szopogatása . Nos akkor vessük be a Manuka mézet. Tegnap 3×1 picike kávéskanállal nyalogattam el. Torok abszolúte alakul.

img6147a

Vasárnap óta láz-a Zapper K100 gépemet régen használtam. Kis akkumulátoraim mind le voltak merülve. Most hajnalban tudtam csak magamra feltenni végre.

“C”- folyamatos programon használtam 20 percig, aztán rátettem a “P” programra.

7-20-7-20-7-perces kezelést lenyomtam a kis géppel!

dsc00993

 

Óriási kincs ha van 1 családban egy ilyen kis csoda szerkezet.

Már tegnap déltől megint lázas voltam. Most 37.4-el emberien érzem végre magam.

Alkoholmentes Svéd cseppet fogok majd inni még napi 2×1 gyermek kanálnyit.

img6144a

Remélem hétvégére kilábalok ebből a kórságból!

Némi orr kenőcs sem árt még természetesen.

Köszönöm a figyelmet.

 

 

Hozzászólás

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close