“Ciripelés” a fülben-megoldás.

Felébredtem pár napja arra, hogy a jobb fülemben irgalmatlan ciripelést hallok.

Hajnal 3 óra “ciripek”- tücskök még alhatnának..de nem igazi tücsök volt.

1 hete kb nagyon nyilallt ez a fülem. 1 éjjelen át melegben tartottam, elmúlt.

El is felejtettem.

De most az eszembe jutott. Nagy huzatban voltam napokig. Tehát mégsem múlt el magától.

Nap közben újabb gondok adódtak: Minden s- betű hallásakor mintha cintányérokat ütöttek volna össze, és a hangos beszédnél is ezt tapasztaltam.

Fül-orr -gégészet csak sok nap múlva tudott volna időpontot adni. Házi orvosom segített egy szem-fül cseppel.

Gyógyszerész kedves volt, mondta a szemem sem az igazi!

“Ciripre” – azaz fülre, fülbe 3×1 csepp, és a szemekbe is csepegtessek napi 2x legalább!

Tehát a “cirip” ellenes cseppem:

IMG8065A

Pár óra múlva az első cseppentéstől megszűnt a “ciripelés”! 5 napig akkor is használni kell mind 2 fülbe, mert ugye páros szerv.

Ma már tökéletesen jól van a fülem.

Fülfű, vöröshagyma lé is jó lett volna. Fülfűhöz nem jutottam, orvosokhoz mentem, megyek, nem illik hagymás füllel orvoshoz menni szerintem.

Tehát fül gyulladás külső, belső hallójárati, okozta a “ciripelést!” -esetemben.

Köszönöm a figyelmet.

 

Hozzászólás

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close