Kis unokám életben tartó kis kincsem!

2017.07.27.- nem volt egy kedves nap tegnap az életemben.

Végszükség alakult ki..

Nagyon sokat sírtam, egy újabb orvosi felfedezés, és diagnózis miatt!

Nos ilyenkor a legjobb menedék, a legnagyobb segítség lelkileg számomra a kicsike unokám közelsége.

Ma reggel hívta korán drága Édesanyját, de ő már 6 órakor úton volt az idős gondozottjaihoz.

Én mentem a hívására, és mellé feküdtem, nem kis nehézségek árán bal lábam 40 hónapos nyomorúságos fogságában.

Átöleltem, kezem átfogta, vissza aludt.

Nos ezért kell, ezért érdemes még élni..

IMG8057A

Szimbiózisban együtt:

IMG8054A

Pár nap együtt, és az ember halódó poraiból, nagy szomorúságában is össze kapja magát, keresi a megoldást, a kiutat tovább, és tovább! Érte, értük, unokákért, gyermekeimért élünk!

Köszönöm szépen hogy vagytok nekem!

IMG7492A

IMG8037A

IMG6384A

Köszönöm a figyelmet.

 

 

Hozzászólás

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close